SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 14 - II )

Prolog: Ora 4 dimineața: eu eram în taxi, oarecum speriat de ce s-a întâmplat, dar totodată sigur pe mine că am luat cea mai bună decizie. Aveam un pic de sânge pe gulerul cămășii, dar a fost un preț mic pe care l-am plătit pentru o seară superbă. În urmă cu 4 ore, când am ajuns în club, efectul bananelor deja trecea. Îmi aminteam că atunci când unul dintre băieți ne spusese să mergem până în club că are el masă, nu mi se părea așa o idee bună, dar acum îmi părea oarecum bine că am decis să vin. Era și timpul să mai ies din casă. Când a ajuns Silviu la masa lui din club a constatat cu stupoare că acolo erau niște oameni pe care i-a cunocut cândva. Pentru că, dacă-ți vine sau nu să crezi, în acea seară, la aceeași masă, erau următorii oameni: Andrei (eu), Ramona (fata de care am fost eu îndrăgostit o bună bucată de timp), sora Ramonei (fata pe care o futusem eu într-un moment de slăbiciune) și Silviu (prietenul cel mai bun al lui Andrei care s-a cuplat cu Ramona, iar apoi a bătut-o). Clar că nimic rău nu se putea întâmpla. Ramona insista să vorbească cu mine, soră-sa mă tot bătea la cap să nu spun nimănui ce s-a întâmplat între noi, Silviu voia să-și ceară scuze și tot zicea că trebuie neapărat să-mi spună ceva, iar eu mă gândeam la Anemona. Toți mă exploatau mai ceva ce pe Roșia Montană și deja aveam gust de cianuri în gură. Îmi era silă de ei, de toți. La un moment dat, m-am dus spre bar să beau un shot de ceva că nu mai puteam sta la masă. Stăteam acolo la rând și am auzit o voce cunoscută: - Grea noapte, nu? Eu m-am uitat lângă mine și am văzut o tipă cu care m-am mai întâlnit în club și pe care o știam. Mi-am luat shot-ul și berea și m-am așezat lângă ea. Ea îmi povestea cam câți ratați au încercat să o agațe în seara aia cu replici de genul ”te-a durut când ai căzut din Rai”, iar eu îi priveam adânc în decolteu. Am început și eu să-i povestesc despre toată târășenia cu Ramona, cu Anemona și cu ceilalți și m-am descărcat. La un moment dat s-au auzit niște țipete în spatele nostru, dar nu i-am dat atenție. Probabil că trecuse cam o oră pentru că la un moment dat, am decis să ieșim un pic afară ca să ne auzim mai bine. Am făcut asta și ne-am așezat pe o bordură. Din spatele nostru, o voce de femeie crizată, beată și la ciclu, ne-a întrerupt discuția. Era Ramona: - Futu-ți gura mă-tii de fraier. Cum să mă ignori în halul ăsta și să stai toată seara cu parașuta asta? Era clar că Ramona nu mai era deloc femeia de care mă îndrăgostisem eu. Era doar o nebună cu un pahar de vodcă în mână și cu machiajul scurs pe lângă ochi. - Ți-am dat șansa să mă fuți, nu ai vrut, de ziua ta ai plecat și m-ai lăsat ca pe o proastă în club și acum faci la fel? Cine te crezi, cioban prost ce ești? Uită-te la mine cum arăt, crezi că vei găsi ceva mai bun vreodată? S-a îndreptat spre mine să-mi dea o palmă. Eu m-am ferit, dar m-a atins pe gât și m-a zgâriat cu unghiile. - Și tu? Târfo! Nu știi că el pe mine mă iubește? Ce treabă ai tu cu el, javră împuțită? În clipa aia, Alina s-a uitat la ea și a rugat-o să se potolească. Deja se strânseseră oameni în jurul nostru, iar eu am devenit un pic mândru de ce se întâmpla, în clipa în care Ramona și-a înfipt mâinile în părul Alinei. Două femei se băteau din cauza mea. Ce putea fi mai frumos? Ciondăneala lor nu a durat mult pentru că au fost oprite de body-guarzii clubului, dar oricum, mie mi-a plăcut. Erau amândouă ciufulite și puțin șifonate. În momentul ăla, Ramona, plângând, a spus: - E absurd ce se întâmplă. Andrei, tu știi că mă iubești, știi ce însemn eu pentru tine, chiar ai putea să lași totul baltă pentru câteva greșeli? Amintește-ți de momentele noastre frumoase, de câte lucruri am făcut împreună, cum poți să uiți așa ușor? Gata, mi-am dat seama că te vreau, nu ai dreptul să mă respingi acum! În mod surprinzător, cuvintele ei nu mai însemnau nimic pentru mine. Eu o urcasem pe Ramona undeva foarte sus pe un piedestal și nu mai vedeam clar în jurul meu. Până în acea seară. Când am văzut o fată cu probleme serioase, imatură, care țipa beată în fața unui club că ea vrea să fie cu mine. Lucru care în alte circumstanțe mi s-ar fi părut romantic, dar acum nu era cazul. - Alege! Vii cu mine, fata pe care o iubești de atâta timp și care te cunoaște cel mai bine, sau mergi cu târfa de Alina? - Ramona, du-te acasă, ești beată și penibilă. Vorbim altădată, i-am spus și nu puteam să cred că am avut curajul să o înfrunt, în sfârșit. - Îmi doresc să mori, idiot nenorocit și nerecunoscători. Sper să te calce mașina, boule, se auzea în spatele meu în timp ce plecam spre taxi alături de Alina. - O să regreți, Andrei! Îți promit pe ce am eu mai scump, o să-ți pară rău!! strig o femeie disperată pe care eu încetam s-o respect. Am deschis ușa la taxi, a urcat fata minunată care era cu mine, iar eu nu puteam să cred ce turnură a luat seara. Trebuia să trec peste episodul cu Ramona, iar Alina părea fata ideală pentru a mă ajuta. - O să te fac să-ți blestemi zilele! Ai să vezi tu, îmbâcsitul dracului! Deja mă enervasem. Înainte să mă urc în taxi, m-am uitat în spate, am ridicat ochii spre Ramona și i-am spus: -Ramona, apropo... Am futut-o pe soră-ta! Suge-o! (sunete de artificii pe cer, sărbătoare maximă în sufletul meu, pe fundal cânta ”We are the champions”) Am urcat în taxi cu Alina, aveam gulerul un pic pătat cu sânge după ce m-a zgâriat nebuna și am întrebat-o pe Alina unde mergem. Ea mi-a spus că mergem la un hotel. Îmi era rușine să-i spun că nu am bani să plătesc o cameră de hotel, dar ceva îmi spunea că nu va fi asta o problemă. Era bine. Era perfect. Iar Alina, mi-a spus în seara aia un lucru pe care nu am să-l uit niciodată. Când am coborât din taxi, a venit spre mine, s-a uitat fix în ochii mei, mi-a băgat o mână în pantaloni (care apropo, era foarte rece), m-a strâns și cu o voce pătrunzătoare și hotărâtă, mi-a spus: - În seara asta, vreau să mă fuți ca și cum aș fi Ramona! ---VA URMA--- P.S. - în viață, niciodată nu trebuie să te mulțumești cu ceva doar pentru că e la îndemână. Mereu trebuie să-ți dorești mai mult și niciodată să nu te împotmolești de o persoană doar pentru că este ”acolo”, crezând că nu va apărea ceva mai bun. Mereu apare ceva mai bun P.P.S.- partea a 3-a a episodului, va fi una erotică (pregătește crema de mâini sau dușul, după caz). Dacă tot am primit atâtea reacții pozitive la povestea erotică a Anemonei, am zis să mai scriu una, așa, pe final. P.P.P.S- Ai cam supt-o, Ramona, în seara asta.