SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 14 - I )

Prolog: fiind ultimul episod din SUGE-O, RAMONA, postarea asta va fi un pic mai lungă, așa că o voi scrie în trei părți: una dimineață, una la amiază și una seara. Acțiunea care se petrece aici, începe în locuri diferite, dar la aceeași oră, 21:00 P.M. Alina era acasă la ea, alături de prietenele ei, pregătindu-se să iasă în club. Nu avea acea frumusețe nemaivăzută care să-ți ia ochii și să te facă să dorești să-ți poarte copiii, dar era genul de femeie bună, era o ”bucată” cum mai spunem noi, băieții. Era genul de femeie care îți dorești să-ți poarte copiii, dar numai până ajunge la baie să se spele. Era ora 9 seara și fetele se machiau una pe alta, mai beau câte un shot de tequila, mai scăpau o bârfă mică și făceau parada modei prin casă. Urma să fie o seară legendară. Alina era roșcată, înaltă, cu tenul măsliniu și pielea fragedă. Abia ieșise dintr-o relație cu un tip mult mai mare decât ea care-și dorea lângă el o nevastă, nu o adolescentă nebună și dornică de sex sălbatic. Lui îi plăcea să stea seara să citească, să savureze un coniac bun și de fiecare dată când făceau sex, îi plăcea doar poziția misionarului. Era cel mai simplu și nu necesita mult efort. Alina însă avea 19 ani. Alina voia să fie posedată, să fie trasă de păr și strânsă de gât. Era evident că relația lor nu avea viitor. Suferea după el, au fost totuși 4 ani împreună. Dar și-a promis că aia era seara ei și nimic nu va strica asta. Părinții ei aveau mulți bani, nu-i lipsea absolut nimic. Avea numai haine de ultimă fiță, unghii false, cele mai scumpe parfumuri și la majoratul ei primise cadou o mașină (așa cum primim toți, desigur). Deci, în concluzie, avea și acces la cea mai bună iarbă. Eu stăteam scufundat în Cola, în Fifa și în țigări de o bună bucată de timp, dar în seara aia prietenii mei mă convinseseră să mergem la o sală de calculatoare și să jucăm Dota toată noaptea. Până la urmă, oricum asta făceam și acasă. Cu Ramona nu am mai vorbit și oricum din partea mea putea să se usuce și să moară. Nici că mi-ar fi păsat. Eu mă îngrășasem, eram nebărbierit, netuns, nespălat (miroseam atât de urât la un moment dat, încât ai mei au vrut să se mute cu chirie în alt apartament) eram vai de capul meu. Mi-am dat seama că am făcut burtă în clipa în care am vrut să-mi tai unghiile de la picioare și nu am reușit să ajung cu mâna la ele. Eram o epavă. Atunci mi-am dat seama că nu mai pot continua așa și am decis să onorez invitația prietenilor mei și să pierdem o noapte împreună. Zis și făcut. Am ajuns acolo, ne-am făcut confortabili și am început să ne jucăm (simt nevoia să specific că am făcut duș înainte să ies din casă). După vreo câteva ore am început să ne plictisim și am decis să ieșim un pic afară la U.N.C.U.I.. Nu pot să admit public că există o mică șansă să fi consumat și alte substanțe interzise pentru că, nu-i așa, sunt și tineri care citesc aceste rânduri și ei nu ar avea de unde din altă parte să afle că există pe Pământ niște substanțe cărora noi le spunem ”droguri”, decât de pe pagina mea. Așa că am să spun că un prieten a venit cu un ciorchine de banane. Și noi am mâncat toți banane și ale dracului fructe că ne-au dat așa un chef de viață tuturor încât am decis să dăm o tură prin oraș. Nu știu ce era în neregulă cu bananele alea Ramonei, între timp, îi trecură urmele de bună purtare și stătea cu sora ei în casă. Aceasta trăgea de ea să iasă un pic prin oraș, să mai socializeze și ea că nu e ok să stea toată ziua în casă fără să facă nimic. Cu greu a convins-o să se aranjeze puțin și să meargă și ele ca fetele la o plimbare. Sora Ramonei încă nu-i spusese că s-a culcat cu mine și, la cum arătau lucrurile, nici nu avea să-i spună prea curând. Se săturase să o audă pe Ramona cum se plânge zi de zi că eu nu mai vorbesc cu ea, că a fost o proastă că m-a amenințat și că ea nu avea niciun gând să dea vina pe mine pentru bătaia pe care a luat-o. Așa că , era clar că dacă ar mai afla și că propria ei soră s-a culcat cu mine (fix în patul ei, am uitat să specific asta atunci), ar înnebuni cu totul. Era doar bucuroasă că a reușit să o scoată pe surioara ei mai mică din casă după o săptămână de vegetat și de privit filme proaste. Nu mai putea suporta să o audă pe Ramona cum se plânge. Dacă mai auzea o dată din gura ei ”ce proastă am fost”, ar fi fost capabilă s-o înjunghie în ochi cu un creion dermatograf și s-o oblige să-și mănânce propriul glob ocular, atât de enervantă ajunsese Ramona. Uneori îi trecea prin cap să-i mărturisească ce s-a întâmplat între mine și ea, doar ca să o audă vorbind despre altceva. Silviu era în parc cu niște prieteni pregătindu-se de a începe ritualul oricărui licean înainte de a ieși în club, adică preasfânta chetă pentru o sticlă de vodcă și una de suc. Pentru că tu nu ești prost să dai 10 lei pe 50 de vodcă în discotecă, așa că, mai degrabă te duci acolo deja amețit și lingi două beri toată noaptea. De la licoarea lui Bachus sau într-un exces de sinceritate, acesta le povestea prietenilor lui ce procese de conștiință îl încearcă: - Băi, eu știu că nu e ok că am lovit-o pe Ramona și că i-am zis că e o târfă stearpă, dar asta-i treaba acum, nu mai am ce să fac. Plus că gândește-te și tu, cum să fie atât de târâtură încât să-mi spună mie, după ce eu mă cert cu Andrei, cu prietenul meu cel mai bun, din cauza ei, că ea crede că este îndrăgostită de el? Păi să nu-i fuți una peste ochi? Dă-o-n șaorma că a meritat. ”Dă-o, mă, dracu ' de târfă”, îl aprobau într-un glas prietenii lui de pahar. - Hai să mergem în club și să găsim ceva de futut. Sau de bătut, depinde de gustul fiecăruia, a fost propoziția care a precedat un hohot malefic de puștani excitați și beți. ---VA URMA--- P.S.- 4 ore mai târziu două dintre personajele de mai sus aveau să stea, în sfârșit, în pat împreună, un personaj va fi în spital, unul va lua o boală cu transmitere sexuală și unul o va suge P.P.S.- mă pregătesc să plec în turneu și o să port pe la spectacole tricouri cu ”SUGE-O, RAMONA!”. O să fie destul de ciudat pentru Ramonele care nu-mi citesc pagina și vor ajunge pe la spectacole. Să le explicați tuturor Ramonelor despre ce e vorba, am încredere în voi.