SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 2 )

    După cum v-am promis ieri, vă mai spun o poveste despre faimoasa Ramona. Se făcea că în liceu, după episodul cu toaleta, am devenit oarecum prieteni. Adică ea mă considera prieten, iar eu o consideram primăvară. Știi momentul ăla când intri în friend-zone pentru o fată? Ei bine, eu nu-l știam. Și am decis să mențin relația de prietenie pentru că în capul meu era clar că după ce mă va cunoaște mai bine și va vedea ce băiat minunat sunt, sigur o să sară pe mine. Așa că am început să vorbim în fiecare zi prin bilețele la școală, pauză de pauză mergeam să fumăm împreună, chiuleam împreună, mâncam împreună, făceam absolut totul împreună. Eu credeam că totul merge spre minunata noastră noapte de dragoste pe care o vom petrece împreună când voi face o femeie cinstită din ea, dar de fapt, mă cufundam și mai tare în zona de prieten. La un moment dat a început să-mi facă dezvăluiri, i-am devenit confident și îmi povestea absolut totul fără să se lipsească de vreun detaliu, vaca dracului. Îmi povestea cum îi place de un tip care vine seara să o ia cu mașina de școală, o duce acasă și înainte să iasă din mașină, el dă scaunul pe spate, ea se așază în poalele lui, se sărută cu foc, el îi bagă mâna pe sub bluză și o mângâie și cum la un moment dat simte o umflătură în pantalonii lui și se sperie oarecum, dar știe că nu e un lucru rău. Poveștile astea erau foarte bune pentru mine când mă duceam acasă și mă masturbam imaginându-mi că eu eram tipul ăla. Și da, în visele mele erotice, aveam voie să conduc la vârsta aia. Taci dracu'! Și timp de câteva luni, am aflat toate experiențele ei aproape sexuale care mă atingeau cu un iz de oțet pe sufletu-mi rănit. Fiecare poveste era o lovitură de bici, fiecare dimineață era un chin pentru că mă trezeam și conștientizam că numai în vis ea era iubita mea. Și în fiecare zi o luam de la capăt. Până la un moment dat, când, într-o zi, m-am enervat. Mi-am luat inima în dinți și am mers până la ea acasă să fac ceea ce trebuia făcut. Știam exact cum să-i atrag atenția. Am ajuns acolo, am bătut la ușă, am intrat și pentru că ea nu era acasă în momentul ăla, am futut-o pe soră-sa. ”Ia de-aici, târâtură! Abia aștept să ne vedem luni la școală să-ți povestesc și eu ție cum a fost când îi dădeam chiloții jos lu' soră-ta” gândeam eu când plecam spre casă... P.S.- mi-a dat mesaj Ramona ieri după ce a văzut postarea cu aproape 1600 de like-uri.