SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 2 )

Prolog: Eu şi Alina ne înţelegeam mai bine decât un preot catolic cu un băieţel, plus că şi eu o supuneam pe ea la perversiuni sexuale. Singura diferenţă era că ei îi plăcea. Sora Ramonei, după ce a trăit trauma unui viol, a rămas şi cu sechele, dar şi cu o sarcină nedorită. Îţi dai seama ce decizie grea avea de luat: pe de-o parte era opţiunea avortului (fapt cu care niciun sinod ecumenic nu ar fi fost de acord) sau opţiunea de a păstra un copil care mereu, indiferent cât de mult l-ai iubi şi tu şi membrii familiei tale, va ţine vie amintirea unui viol. Ramona era terminată (şi nu în sensul ăla frumos), pe de-o parte pentru ce a păţit soră-sa, iar pe de altă parte pentru că eu deja o ignoram constant şi asta o ardea pe dinăuntru. Plus că altceva nu o ardea şi avea nevoie de o desfătare. Şi-ar fi zis ea insăşi "Suge-o, Ramona" dacă ar fi ajutat-o cu ceva pentru că, în punctul ăsta al vieţii ei, dacă venea de la mine, această sintagmă nu mai era o jignire, ci o dorinţă. Pentru că ştii şi tu (şi dacă nu ştii, ia un pix şi notează ca să-ţi treacă coşurile) că nu există ceva care să o deranjeze mai tare pe o femeie decât să o ignori, să nu-i dai atenţie. O să vină în 4 labe la tine în speranţa că o să vrei să se pună în 4 labe în faţa ta şi, dacă o să vrei, o să-ţi şi facă 4 labe, doar ca să o bagi în seamă. Eu stăteam toată ziua cu Alina şi ne uitam la filme şi ne futeam. Exact ca într-o relaţie normală la începuturile ei. Ajunsesem să mă satur de sex ca ursul de ghinde, dacă ar fi să parafrazez "Mica rugăminte". Totul se întâmpla minunat până într-o seară. Am plecat de la Alina, crăcănat şi lipsit de vlagă. Am ajuns acasă, mi-am făcut un ceai şi m-am pus să citesc "Ion". La un moment dar mi-a sunat telefonul. Când mă uit, era Ramona. Sau "Suge-o, fă", cum era trecută la mine în telefon. Deşi nu prea mă interesa ce voia, ştiam că trece printr-o pasă mai proastă decât pasele lui Bănel, am decis să-i răspund. - Alo, zic. Ce s-a întâmplat? - Andrei, ştiu că nu suntem chiar în cele mai bune relaţii, dar am aflat un lucru. Curv... ăă.. distinsa ta iubită a făcut o rezervare la un hotel în seara asta şi nu ştiu cât de mult ţi-ar plăcea ţie să fii înşelat. Eu mă gândeam că e o glumă pentru că, indiferent dacă ar fi sau nu adevărat, cum căcat ar fi putut să ştie Ramona? Am decis să mă prefac nepăsător. - Super. O să vrea să îmi facă o surpriză probabil, aşa o arde ea. Altceva? - Ştiu că nu mă crezi, dar ai putea totuşi să verifici. Doar aşa, pentru liniştea ta. Te pup dulcic, ai grijă de tine. Şi a închis. "Te pup dulcic??" Cine căcat vorbeşte aşa? mă gândeam eu după ce am închis. Ştiam că o macină chestia asta şi că ar fi în stare să mă mintă ca să mă cert eu cu Alina, aşa că decisesem să nu o cred. Sigur Alina voia să-mi facă o surpriză, n-are cum să fie vorba de altceva. Dar o urmă de îndoială tot exista. Treceau orele şi telefonul tot nu suna, Alina nu dădea niciun semn, surpriza nu se grăbea să apară, iar eu îmi rodeam unghiile până sângerau buricele degetelor. M-am decis să o sun pe Alina să văd ce face. Eram curios şi-mi era dor de ea, nu era nicidecum vorba de altceva. - Bună, iubi! îi zic (da, "iubi", taci dracu', eram în liceu, n-ai dreptul să mă judeci :D) - Hey! Ce faci? - Ce să fac, uite mă gândeam la tine. Şi mi s-a făcut atât de dor de tine încât am decis să te sun să te întreb dacă nu vrei să vii pe la mine. - Ce drăguţ, baby! îmi zice. Mergea bine discuţia, mincinoasa aia de Ramona s-o sugă cu prostiile ei cu tot. - Dar nu ne-am văzut de 3 ore, cum să-ţi fie dor de mine? continuă ea. Eu trebuie să mă întâlnesc cu o prietenă în seara asta, dar ne vedem mâine noi. Nu am mai văzut-o de mult timp, sper că nu te superi. - Gura mă-tii de mincinoasă. Javră împuţită! O prietenă, nu? Mincinoasa dracului! Sper să te calce autobuzul în drum spre hotel, am gândit eu. Ceea ce i-am spus însă, a fost puţin diferit. I-am zis: - Ok atunci. Ne mai auzim. Te pup! Dar, eram destul de convins că voi trece pâna pe la un anumit hotel la un moment dat în seara aia. Doar aşa, să văd care-s preţurile ---VA URMA--- P.S.- Suge-o, Alina! Vacă epileptică şi infidelă ce eşti. De fapt nu, n-o suge! Te rog eu mult, nu o suge!! P.P.S.- SUGE-O, Ramona, de unde căcat ai ştiut tu de treaba asta? P.P.S.- femeile care îşi înşală bărbaţii să nu mai citească următorul capitol pentru că nu-l meritaţi. Tot ce merită femeile de genul ăsta este să ... (completaţi voi)