SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 3 )

Am intrat în casă după ce mi-a deschis sora ei ușa. Am întrebat dacă Ramona e acasă și faptul că răspunsul a fost negativ putea fi considerat un semn că ar fi trebuit să plec dracului de acolo cât mai repede. Dar nu am făcut-o. Sora Ramonei era mai mare decât ea, avea sânii mari, era brunetă, avea ochii verzi și se învârtea în cercurile ălora populari, nu prea aveam eu des ocazia să stau de vorbă cu ea. Era genul ăla de fată care părea aproape curvă și știai că o excită chestiile periculoase doar uitându-te în ochii ei. Plus că ea și Ramona nu se prea înțelegeau pe vremea aia. Ea avea o oarecare slăbiciune pentru mine că eram destul de inteligent (în comparație cu băjeții plini de bani cu care era ea obișnuită). Am stat de vorbă puțin despre una, alta, iar la un moment dat m-a întrebat dacă mai sunt virgin. Eu m-am fâstâcit, nu am știut cum să reacționez, iar ea s-a uitat la mine și a zâmbit. Avea un zâmbet pervers, dar totodată inocent, avea dinții albi și frumoși (ceea ce a rămas un mic fetiș de-al meu până în ziua de azi). Mi-a spus că i-ar plăcea ca soră-sa să fie cu un băiat ca mine pentru că e sigură că aș avea grijă de ea și să nu-mi fac griji că o să-și dea ea seama la un moment dat că ar trebui să îmi dea o șansă. Clipă în care a venit spre mine și mi-a spus că nu o poate lăsa pe surioara ei pe mâna unui băiat neexperimentat și a început să flirteze cu mine. M-a luat de mână și mi-a zis că am mâinile foarte fine și că i-ar prinde bine un masaj. Am început să-i masez umerii și deja Ramona înceta să existe. Nici nu am realizat când i-a dispărut tricoul de pe corp și într-o clipă deja ne sărutam. Ce a urmat, îți poți imagina, nu voi intra în detalii. Plus că nici nu îmi amintesc foarte bine pentru că eram foarte emoționat în clipa aia. Ideea e că, după ce am terminat (AMÂNDOI), mi-am dat seama ce am făcut și am vrut să plec cât mai repede de acolo. Când să ies pe ușă, sora Ramonei m-a oprit și mi-a spus: -Dacă erai atât de îndrăgostit de soră-mea, nu făceai ce tocmai ai făcut. Se pare că toți sunteți la fel până la urmă. Așa că, dacă nu vrei să-i spun ce s-a întâmplat, vreau să treci pe la mine într-o seară când e și Ramona acasă, să ne strecurăm până la baie și să... Yam, pericolul că vei fi prins chiar e excitant. Ceea ce nu înțelegea soră-sa era că eu am auzit doar ”bla, bla, bla... să ne strecurăm în baie bla, bla, bla” pentru că eu tocmai futusem cea mai bună femeie din cartier. Urma să devin un mic zeu când avea să afle lumea. Doar că, nu prea a aflat nimeni chestia asta, nici măcar Ramona. Așa că, având în vedere că nu știu dacă citești asta alături de câteva mii de oameni care vor să-ți afle identitatea, îți mai spun o dată: Suge-o, Ramona, pentru că atunci când îți povesteam de gagica aia superbă cu care am făcut sex, care m-a lăsat să-i fac absolut tot ce am vrut eu și care te-a șocat cât de târâtură a putut să fie, era soră-ta. Ea mi-a urmat sfatul de mai sus.