SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 6 )

Eu am încercat să-l evit pe Silviu pe cât posibil, iar pe Ramona la fel. Prima oară am încercat să-i explic lui Silviu că ea s-a cuplat cu el numai pentru a mă oftica pe mine, dar îți dai seama și tu cam cum a sunat asta și evident că nu m-a crezut. Treceau zilele, trecea săptămânile și treceau și lunile. Ăștia tot nu se despărțeau și pe mine mă nenorocea chestia asta. Nu voiam să pară că mă afectează situația, dar în realitate, sufletul meu era anticoncepționalul lor. Adică ea-și punea sufleul meu pe pizdă și Silviu își băga pula în el. Și uite așa, ajungem în ziua de 30 iunie. Cu o zi înainte de ziua mea. Ai mei voiau să plece la mare fix pe 1 iulie și se rugau de mine să vin și eu cu ei, dar eu nu voiam asta nici în ruptul capului. Eu credeam că trebuie să fiu mereu acolo în caz că se desparte Ramona de Silviu și clar va sări direct în brațele mele. Și când zic ”brațele”, mă refer la cu totul altceva. Ieșiserăm în club mai mulți amici, urma să se facă 00:00 și să devin sărbătorit. Din una-ntr-alta am început să vorbesc cu o tipă, i-am povestit că urmează să fie ziua mea și tot felul de alte prostii și ne-am conectat oarecum. Până la urmă i-am zis să vină și ea cu prietenele ei la noi la masă, să bea ceva, să mai stăm la o vorbă și să vedem ce se întâmplă. Tipa era foarte drăguță, era creață, avea șuvițe blonde, ochi verzi, era chiar frumoasă. Ne-am amețit amândoi, îmi dădea să beau shot-uri de tequila de pe abdomenul ei, am și fumat ceva, îmi dădea fumul din gura ei, direct în gură la mine, se întâmplau lucruri. Era clar că nu era cea mai introvertită fată de pe Pământ. Până la urmă ne-am combinat noi cumva și m-a întrebat dacă nu vreau să merg până la ea acasă. Ea stătea în chirie cu încă o prietenă de-a ei. De tipa asta nu-mi păsa așa cum îmi păsa de Ramona, așa că bineînțeles că am acceptat și nu era idiot să fac a doua oară aceeași greșeală. Am oprit la un magazin, am cumpărat o sticlă de vodcă și niște Santal și am mers la ea acasă. Prietene, nu știu dacă era vorba de frustrarea mea adunată față de Ramona sau pur și simplu așa a fost, dar m-a futut fata aia într-un mod poetic. Și prin poetic vreau să spun animalic, cu tras de păr, strâns de gât, palme peste cur, semne pe corp. Era genul ăla de futai pe care nu l-am făcut, ci am reușit să-i supraviețuiesc. Am terminat, am mers în bucătărie și am fumat câteva țigări și din una în alta am început încă o dată. Acolo. În bucătărie. Noi eram în focul acțiunii când la un moment dat apare colega ei de apartament. Nu a auzit-o nici dracu', ea venise și ea din club, pe jumătate beată și se uita la noi din capul ușii. Eu am sărit ca ars, tipa care era cu mine nu a sărit că ea era deja arsă, nu știam ce să facem. Moment în care ea a venit spre noi, nu avea nicio expresie pe față și i-a spus colegei sale că vrea să vorbească cu ea. Eu stăteam în curu' gol în bucătărie ca o vacă la tăiere și așteptam să văd ce se întâmplă mai departe. Băi, cert e că nu știu exact ce au vorbit ele două sau cine pe cine a plătit, dar pot să-ți spun că ăla a fost primul threesome din viața mea. Nu am să intru-n detalii, cert este că după ce am terminat (TOȚI TREI. JUR!) i-am dat mesaj lu' maică-mea și i-am spus să mă trezească și pe mine dimineață pentru că voi veni și eu la mare cu ei. Așa că, bănuiesc că e de la sine înțeles că ”Suge-o, Ramona”, datorită ție m-am simțit semizeu două ore cu două nimfe trimise de Zeus special pentru mine. E de prisos să-ți spun că a fost cel mai frumos cadou din viața mea. P.S.- iar ceea ce avea să se întâmple la mare, deși nu o să mă crezi, este total adevărat și e povestea mea preferată.