SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 4 )

Ok. Majoratul Simonei Se făcea că era majoratul unei colege de liceu de-a mea și bineînțeles de-a Ramonei. Tipa avea o casă la țară, cu un etaj, bar, masă de biliard, absolut superbă. Am ajuns noi acolo, am început să punem muzică, să dansăm și, cel mai important, să bem. Eu venisem cu actuala mea iubită, Ramona venise singură. Pe la 1 noaptea, deja eram amețiți și deja se puneau manele. Și la un moment dat, am invitat-o la un dans pe Ramona. Colegii mei, care știau, cei mai mulți dintre ei, de jocul de-a șoarecele și pisica dintre mine și ea, când au văzut că noi dansăm, au schimbat melodia care cânta și au pus Celine Dion- My heart will go on. În punctul ăsta al poveștii trebuie să-ți spun că actuala mea iubită, pe care oricum o adusesem doar ca să o fac geloasă pe Ramona, băuse un pic cam mult. Și mi se părea ciudat pentru că Ramona o tot lua cu fetele să mai bea un shot și încă un shot, numai că prietena mea era cea care primea cele mai multe pahare. Dacă aș fi avut mintea de acum, aș fi realizat că voiau să o îmbete. Atunci nu am făcut-o. Așa că, iubita mea scumpă, dormea sus și nici nu bănuia ce se întâmplă jos, unde subsemnatul dansa cu Ramona. Eu eram destul de amețit, ea la fel, muzica era tare, noi dansam, era totul cum trebuia să fie. Ea, într-un exces de sinceritate, mi-a spus că nu îi place de prietena mea și că ar trebui să-mi găsesc o tipă mult mai pe stilul meu și că sunt prea bun pentru aia. Eu, bineînțeles, nu am înțeles aluzia. Colegii mei deja s-au strâns în jurul nostru și strigau ”să se pupe mirii, să se pupe mirii”. Eu roșeam și speram, Ramona doar roșea. Până când, la un moment dat, m-a sărutat. Nu cu limba, nu pasional, ci doar mi-a atins buzele cu buzele ei. Îți jur că în clipa aia am avut o mică erecție, ori de la sărutul ei, ori pentru că deja melodia care se auzea pe fundal era ”Numele tău de azi îl voi uita de la Copilul Minune”. Ce? Și tu ai ascultat o manea la un moment dat când erai beat, taci dracu' și bucură-te de poveste. În clipa în care Ramona mi-a spus că vrea să-mi zică ceva și să mergem până sus, în capul meu s-a auzit ”te vreau. Acum. În mine. De două ori”. Am ajuns sus, eu m-am așezat pe pat, ea a închis ușa de la cameră și mi s-a alăturat. Mi-a spus că ea știe că sunt îndrăgostit de ea și că este de părere că dacă am încerca ceva mai mult s-ar putea să ne strice prietenia noastră minunată și nu ar vrea asta. Eu i-am spus că ”nimic nu o să ne strice prietenia pentru că este mult prea puternică, este un dar de la Dumnezeu, e mai solidă decât Zidul Chinezesc” și tot felul de alte căcaturi pe care le-ar fi spus orice alt băiat excitat, cu boxerii în flăcări, dacă era în locul meu. Moment în care ea s-a așezat peste mine și m-a sărutat pe obraz, pe tâmplă și a ajuns la ureche. Și mi-a luat în gură lobul urechii (deși eu aș fi preferat să-mi ia altceva în gură) și după aia mi-a șoptit că dacă sunt de acord, ea ar vrea să-mi ofere o noapte împreună cu ea, dar numai atât. Dacă accept, ea e dispusă să facă chestia asta. Clipă în care eu, amintindu-mi că sunt un suflet sensibil și romantic sau mai bine spus amintindu-mi că sunt pe jumate pizdă, i-am spus că eu vreau totul sau nimic. Așa că eu sunt dispus să încercăm să fim împreună pentru că ea este briza care îmi răcorește inima, este punctul de pe ”i”-ul meu, este răsăritul și apusul, este apă în deșert și soare în întuneric și că sigur va merge relația dintre noi. Moment în care ea s-a ridicat de pe pat, nervoasă, s-a uitat la mine și mi-a spus: -Ce prost ești, nu pot să cred! Ești un mare prost! PA! Și a plecat. Așa că, acum ar trebui să spun Suge-o, Andrei. Ai avut șansa să faci chestia asta și în loc să gândești cu penisul ca un bărbat normal, tu ai vrut curcubee, câmpuri înflorite și unicorni roz care să te plimbe alături de Ramona peste turnul Eiffel. Na, am fost fair play. Am scris cum am reușit să fiu cel mai prost om din univers în acea zi și cum am avut o șansă și am ratat-o. Dar oricum ar fi, tot trebuie să spun SUGE-O, Ramona, tu ai avut mai multe șanse și dacă ne uităm astăzi la noi doi, tu ești aia care a pierdut.