SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 1 )

#Ramona, sezonul II, episodul 1: Prolog: Era tristă. Femeia stătea și curăța cartofi pe o bancă, gândindu-se la viața ei și la tot ce se întâmplase până atunci. Sufletul ei era trist, chipul îi era brăzdat de griji, mâinile îi erau înghețate. Se uita în jurul ei și vedea numai preoți și călugărițe. Decisese să se retragă la mănăstire până avea să redevină împăcată cu ea însăși. A fost o decizie grea, dar probabil a fost cea mai bună în momentu ăla. Stătea cu cuțitul prea aproape de vene și se juca cu lama acestuia, mângâindu-și încheieturile. Nu era pentru prima oară când avea gândurile astea. Ar fi fost totul mai ușor dacă le dădea curs. Într-o clipă, iarba de sub picioarele ei s-a înroșit, cuțitul a căzut, zguduind liniștea din curea mănăstirii. Era sânge peste tot. O făcuse, își tăiase venele. -Schimbă căcatul ăsta de film, îmi spune Alina. E o porcărie, hai să ne uităm la altceva! După cum știi, decisesem împreună cu Alina să rămânem împreună să vedem ce se întâmplă. Și iată, cam asta s-a întâmplat: Era noiembrie. Noi eram de puțin timp împreună și normal că voiam să o impresionez ca să conștientizeze că-și ia limba-n gură cu un elitist, nu cu un ratat. Într-o seară mă plimbam cu ea printr-un parc, înghețând romantic de frig și încălzindu-ne reciproc gândurile. La un moment dat, am văzut un leagăn și am decis să ne urcăm în el și să ne creem o lume roz legănându-ne în atingerea fulgilor care cădeau feeric peste noi. Eu când eram mic aveam lângă blocul meu un parc cu leagăne și eram oarecum pro player la acest segment de distracție infantilă. Cum nu am crezut că faptul că știu să mă dau din bară în bară într-un leagăn fără să-mi rup gâtul mă va ajuta vreodată la ceva, am simțit că în seara aia ar fi momentul să-mi etalez capacitățile echilibristice. Cum stăteam eu cu Alina în leagăn, unul în fața altuia (la noi în Moldova se numește scrânciob genul ăla de leagăn) i-am zis să nu se sperie pentru că eu voi face vânt puternic și o să vadă ea cum o să se pișe pe ea de impresionată ce o să fie. Am început figurile și la un moment dat deja parcă zburam. Ea zâmbea timid, eu eram în fața ei și o protejam, nu avea ce să i se întâmple. Ceea ce nu am luat eu în calcul era faptul că, fiind iarnă și frig, balamalele leagănului erau înghețate și dacă le voi forța s-ar putea să o impresionez mai mult decât mi-aș fi dorit. Ei bine, funny story.. la un moment dat leagănul s-a rupt și noi doi, romantic bineînțeles, am zburat cu tot cu leagăn vreo doi metri. Alina a căzut pe spate și eu, de la impact, am dat cu muianul de bara de la leagăn. Mi-am spart nasul în trei locuri. Am încercat să mă ridic, dar eram amețit din cauza impactului și am mai căzut o dată și am picat cu mâna pe o piatră și m-am lovit. Mai aveam 10 la viață. Era foarte amuzant că mie îmi curgea sângele șiroaie din față prin vreo 5 găuri, dar pe mine mă durea mâna dreaptă. Îți dai seama că Alina a fost profund impresionată. A trebuit să meargă la spital de impresionată ce era. Dacă o să mă vedeți la spectacole sau prin poze și o să-mi studiați nasul strâmb, ar trebui să știți de ce are forma pe care o are. Hai să spunem doar că eu, dacă ar fi să trag cocaină pe nas, aceasta s-ar opri pe la mijlocul drumului și ar trebui să o împing cu un bețișor de ureche. De fiecare dată când îmi suflu mucii, aceștia, în loc să ajungă în șervețel, ajung în gură Ideea este că eu stăteam întins pe o bancă, aveam șervețele pe toată fața, mâinile julite și eram amețit de la impact, iar Alina ce făcea? Râdea. Atunci am realizat că mă îndrăgostesc. Am început și eu să râd. Mă durea de mă pișam pe mine, dar râdeam. Și eu. Și ea. P.S.- Suge-o, Alina, it is not fucking funny!! P.P.S.- SUGE-O, RAMONA că m-ai blestemat și mi-am fărmat frumusețe de nas și până și în ziua de azi îmi este strâmb și deformat (nasul, desigur :D)