SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (EPISODUL 14 - III )

”Fute-mă ca și cum aș fi Ramona” era tot ce auzeam. Cuvintele astea îmi răsunau în cap de când am coborât din taxi până când am ajuns în camera de hotel. Pe Alina nu o interesa să fie cea mai importantă femeie din viața ta, pe ea o interesa să fie cea mai importantă femeie în acel moment și să fie satisfăcută. Din partea ei, puteai să te gândești la oricine de la Antonia la Marioara Murarescu în timp ce făceai dragoste cu ea, atâta vreme cât asta te ajuta să fii mai bun. A scos din geantă o punguță cu iarbă și mi-a cerut o țigară. Părul ei roșcat era și mai sălbatic acum după ce a fost ajustat de Ramona, dar lucrul ăsta parcă îi completa frumusețea. Mă făcea să o doresc și mai mult. Aveam oarecum emoții pentru că trecuse ceva timp de când nu mai făcusem sex, să fi fost vreo două-trei luni. Însă aveam în față o tipă în sutien și blugi, rulând un joint. Ce putea fi mai sexy decât atât? Stătea pe fotoliu și eu o priveam. Avea blugii suflecați deasupra gleznelor (nu era genul de fată care se îmbrăca foarte elegant când ieșea în oraș pentru că orice ar fi avut pe ea, toată lumea și-o imagina fără haine), gambele ei lucrate la sală străpungeau parcă materialul pantalonilor, coapsele erau strânse de blugii mulați și parcă cerșeau să fie eliberate și avea un abdomen plat scos în evidență de un pierce în buric. Sânii ei stăteau cuminți și ascunși în sutien, iar părul i se desprindea jucăuș peste umeri. Eu am aprins o țigară și ascultam cum în capul meu se auzeau melodios cuvintele ”fute-mă ca și cum aș fi Ramona”. Chiar dacă aș fi vrut să fac asta, Alina nu era genul de femeie căreia să îi placă romantismul. Și oricum, până la urmă dragostea nu trebuie manifestată în pat. Dragostea o manifești când te duci să-i cunoști bunicii și trebuie să stai la masă cu doi oameni care put a hoit și-ți vorbesc despre pensie, dragostea o manifești când trebuie să-i asculți poveștile plictisitoare de la muncă sau când trebuie să te prefaci că îți place la nebunie de prietenele ei. În pat toți suntem curve și psihopați. Sau cel puțin așa ar trebui să fim. Acolo e strict pasiune, e strict revărsarea tuturor dorințelor și frustrărilor într-o altă persoană. E vorba doar despre tine, nu despre celălalt. Eu, cu Ramona, mă vedeam făcând dragoste într-o cadă de lapte, cu robinetul de aur, cu trandafiri plutind între noi, alături de trei nimfe care ne făceau vânt cu frunze și un grup de mariachi care ne cânta. Cu Alina însă, trebuia să fie altfel. Trebuia să fie așa cum îmi place mie, cu urme de dinți și palme peste fese. A venit lângă mine pe pat, a aprins cuiul și a început să tragă. Apoi mi-a dat și mie. Felul în care se juca cu fumul în gură înainte să-l dea afară și apoi modul în care îl expira, mi se părea al dracului de excitant. Nu-i puteam vedea ochii pentru că erau acoperiți de bretonu-i roșcat care îi venea peste frunte, ceea ce-i dădea o notă și mai mare de mister. Probabil de la iarbă nu am conștientizat exact când a început să-mi descheie cureaua și să-mi dea în jos pantalonii, dar ceea ce a urmat, am simțit din plin. A luat un cub de gheață din mini-frigiderul hotelului și se juca cu el peste pielea mea fierbinte. Mă zgâria cu unghiile ei false pe piept, mă săruta pe abdomen și ușor, ușor, se scufunda în jos. A luat un cub de gheață în gură (dar cubul nu a fost singurul lucru pe care l-a luat în gură, dacă înțelegi ce vreau să spun). Știi cum se zice că înainte de a muri ai un moment în care îți vezi toată viața trecând prin fața ochilor? Ei bine, eu în acea clipă aveam această senzație. Creierul meu a încetat să funcționeze, inima cred că, șocată de ce se întâmpla, a uitat să mai bată, iar mâinile mele și-au băgat degetele prin părul Alinei, oarecum fără voia mea, dându-i la o parte șuvițele rebele care îi intrau în ochi. Eu mă uitam spre ea și nu puteam accepta că e posibil să simți atâta plăcere într-o singură clipă. Gheața se topea, eu eram topit de mult timp. Venele îmi pompau sângele cu putere și eu încercam să mă gândesc la schemele de corner ale Stelei și la felul în care lui Bănel nu-i ieșeau niciodată centrările, pentru a nu-mi da drumul. Era o senzație de frig fierbinte, dacă e posibil așa ceva. Simțeam că nu mai pot rezista în ritmul ăsta, așa că aveam nevoie de un moment de respiro. Am tras-o la marginea patului, i-am rupt bikinii (de fapt i-am dat jos, dar aș fi vrut să pot să-i rup) și am început să o sărut. Limba mea deja nu mai părea deloc udă când am atins-o pe ea. Habar nu aveam ce făceam acolo, dar făceam ceva. Am încercat să scriu ceva cu limba, dar nu știam ce. După care mi-a venit o idee, și am început să-mi răsucesc limba în forma unor litere care formau propoziția ”SUGE-O, RAMONA!”. Și cred că a tot supt-o Ramona de vreo 10-20 de ori printre gemetele nepăsătoare ale Alinei. Mă trăgea de păr ca și cum eram dușmanul ei cel mai mare. La un moment dat și înfipt unghiile atât de tare în scalpul meu încât am crezut că o să urlu de durere. Dar nu puteam să mă opresc atunci. Când deja gemetele ei deveneau haotice și necontrolate, m-a împins dintre picioarele ei și mi-a zis: - Fute-mă, Andrei. Acum e momentul să mă fuți ca și cum aș fi Ramona! Mă excita chestia asta, chiar dacă nu voiam să recunosc. Apoi s-a așezat în genunchi, s-a aplecat și mă aștepta. Stăteam în spatele ei și nu puteam decât să-i admir fesele superbe, care se loveau ușor de corpul meu în ritm de samba și scobitura lăsată de coloana ei vertebrală, de la gât până la curul ăla ghiduș pe care îmi plăcea să-l pleznesc. I-am luat sutienul și i l-am înfășurat în jurul gâtului și o sugrumam încet., în timp ce ea țipa de plăcere. După aia am vrut să mă pun peste ea, dar mi-a zis ”nu, nu poziția asta” (era deja traumatizată de poziția misionarului după 4 ani de relație) așezându-se pe o parte, cu spatele la mine, ridicând un picior în sus. Eu mi-am ocupat locul mai repede decât au ocupat nemții Polonia și era poziția perfectă. Puteam să o țin în brațe, puteam să o strâng de gât cu antebrațul și puteam să-i scufund sânii sub mâinile mele. La un moment dat, am simțit cu se contractă și cum devine tot mai strâmtă. Nu cred că mai rezistam mult. Mi-a luat două degete în gură și a început să le sugă și să se joace cu limba în jurul lor. Eu nici nu cred că mai contam acolo pentru ea, devenisem doar o ramificație inutilă a părții mele care o pătrundea puternic. Tot ce aveam nevoie amândoi era un futai bun și în momentul ăla dorințele ne erau îndeplinite amândurora. Îmi tot zicea ”mai tare!”, ”și mai tare!”, ”mai repede!”, ”hai odată!”. Eu deja nu mai îmi simțeam picioarele, făcusem trei întinderi, mi-am dizlocat umărul și cred că făceam un început de ulcer, dar nu avea importanță. Orgasmul ei era mult prea frumos, era ca Sfântul Graal pentru un obsedat de teoria conspirației, era un premiu desăvârșit. A început să tremure, și-a strâns picioarele unul lângă celălalt, mi-a spus să nu mă opresc și eu nu am făcut-o. Încercam să mă gândesc la orice altceva ca să nu mă termin, în capul meu erau doar mese de biliard, acatiste și babe în autobuz. A început să gâfâie mai tare, mai des până când un strigăt a penetrat liniștea nopții. Avea orgasm. Când mi-am dat seama de asta, am început și eu să mă uit la ea, îi strângeam sânii în mâini, mă concentram pe ce se întâmpla și atunci a avut loc momentul 0. Amândoi am gemut puternic, ne-am zvârcolit din toate încheieturile, am început să tremurăm și am găsit răspunsul la întrebarea ”ce căutăm noi pe Pământ?”. Ne-am terminat amândoi deodată. Sublim. Superb. Fără cuvinte. În tot acest timp, îți amintești când ziceam că atunci când vorbeam cu Alina la bar am auzit niște țipete? Ei bine, Silviu se îmbătase și se luase la bătaie cu cineva în club, iar body-guarzii l-au scos afară și l-au bătut de s-a căcat pe el. Așadar, Silviu a fost cel care a cam supt-o. Tot în același timp, Ramona stătea plângând în fața clubului după ce am plecat eu, atunci când un telefon avea să-i pună capac. A răspuns și o voce fermă a anunțat-o că s-a întâmplat ceva și că trebuie neapărat să vină la Urgențe. Așadar, Ramona era cea care se afla în spital. Pentru că ceea ce avea să afle când ajungea acolo, avea să-i marcheze viitorul: sora ei fusese violată în noaptea aia de doi bărbați și lăsată cu hainele rupte pe marginea unui drum lăturalnic. Așadar, sora Ramonei lua o boală cu transmitere sexuala , dar, din păcate, nu doar cu asta se alesese după acea seară. Eu și Alina am terminat, iar apoi am terminat și jointul. Am decis să dăm o șansă relației și să vedem ce se întâmplă. Era ceea ce aveam amândoi nevoie în momentul ăla. Înainte să plec acasă i-am spus: - Știi cum îmi ziceai că vrei să te fut ca și cum ai fi Ramona? Ea s-a uitat la mine și a zâmbit. - Ei bine, i-am spus, nu am făcut-o. Te-am futut mai bine decât atât. Ne vedem săptămâna viitoare! ---FIN--- P.S.- îți mulțumesc că ai citit cu drag această poveste de pe pagina mea și îți mulțumesc că, datorită like-urilor, ai ținut-o în viață. Fiecare poveste a avut în medie cam 8000 de cititori și mă bucură enorm acest lucru. Mulți dintre voi mi-au spus că s-au regăsit în personaje, mulți dintre voi mi-au spus că s-au simțit excitați citind-o, mulți dintre voi mi-au spus că e o poveste minunată. Eu mă bucur însă de altceva. Mă bucur că am reușit să scriu ceva care să te facă să citești, să citești atât de multe rânduri pe facebook fără să te plictisești. Fiecare dintre noi avem sau am avut o ”Ramona” la un moment dat în viața noastră, ceea ce vreau eu să știi este că indiferent cât de mult crezi că lumea se termină acolo, amintește-ți că și eu am crezut la fel. Și dacă un lucru trebuie să se întâmple, mai devreme sau mai târziu se va întâmpla. P.P.S- nu pot să termin sezonul fără tradiționalul ”SUGE-O, RAMONA”!. Aștept pe privat sau în comentarii părerea voastră despre această poveste, ce v-a plăcut și ce nu v-a plăcut și ce credeți că se va întâmpla mai departe. See you all next season! P.P.S.- Mă voi apuca să scriu noua serie din #Ramona din clipa în care pagina mea va ajunge la 12.000 de fani. Așadar, doar voi țineți povestea în viață