SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 3 )

Prolog: Eram mai agitat decât o babă din Vaslui după ce se lasă seara. Nu înțelegeam de ce ar face Alina așa ceva, de ce m-ar minți și cu atât mai mult, de ce m-ar înșela? Ne mergea atât de bine și ea avea să distrugă totul. Nu! Nu puteam să permit să se întâmple chestia asta. În Suceava nu erau atât de multe hoteluri, nu mi-ar fi fost greu să o găsesc. Mă purtam exact ca o . M-am îmbrăcat și am ieșit din casă. În alt colț al orașului, într-un bar sumbru, era o fată la o masă. Avea în față un pahar de vodcă cu gheață așezat pe un șervețel. Avea o privire pierdută din care se topeau speranțele mai repede decât cuburile de gheață din pahar. Fuma țigară după țigară și era înconjurată de un nor de fum. La un moment dat, o altă tipă venea spre masa ei. Era roșcată, o fustă scurtă îi scotea în evidență picioarele (mai ispititoare decât un loc liber în autobuz pentru o babă) și mergea cu atâta siguranță de sine, de parcă pășea cu tocuri peste toate visele umede ale bărbaților care o admirau din spate. Barmanii, ospătărițele, chiar și țiganii de la păcănele se holbau la ea. Era clar că nu era din filmul ăla. Fiecare minut în plus pe care îl petrecea acolo îi sporea șansele de a pleca violată acasă. A ajuns la masă, și-a tras un scaun, s-a așezat și, cu o privire la fel de rece ca sufletului celei care o aștepta, a spus: - Bună, Ramona. Spune-mi repede că nu am timp de prostiile tale. - Ia loc, Alina. Și eu, dacă aș fi în locul tău, aș fi mai drăguță cu persoana de care depinde în acest moment relația ta. Eu eram deja la al doilea hotel. După ce m-am certat jumătate de oră cu recepționera de la primul hotel în care am căutat, care până la urmă, doar ca să scape de mine mi-a spus că nu există nicio rezervare pe numele pe care îl strigam eu obsesiv, am decis să-mi încerc norocul în altă parte și să fac cumva să nu plec bătut acasă de vreun body-guard de pe-acolo. - Uite care-i treaba, dragă Alina, spuse Ramona. Eu nu înțeleg cum l-ai vrăjit tu pe Andrei, cu fețișoara ta de țărancă cu bani, cu comportamentul tău de curvă virgină și cu mersul ăsta de rață nefutută, dar nu asta e important acum. Important e că mie nu îmi place treaba asta și tu o să te desparți de el. - Cred că ești tâmpită și nebună, spuse Alina, ridicându-se de pe scaun, dând să plece. - Stai jos, târâturo, nu ți-am dat voie să pleci. Plus că o să vrei să auzi ce am de zis. Asta desigur, dacă ții la Andrei așa cum pretinzi. Alina, puțin speriată și oarecum intimidată, se reașază pe scaun. - Mult mai bine, continuă Ramona. Îmi place că ești ascultătoare. Așa ești și în pat? Ca o pernă? Stai și aștepți să-ți spună Andrei ce să faci? Hmm.. Oricum, irelevant. Hai să-ți spun eu ce se întâmplă în momentul ăsta. Dragul tău iubit crede că tu ai închiriat o cameră la un hotel și că fix în clipa asta ești acolo cu altcineva. A ajutat mult faptul că ești foarte naivă și te-am convins să vii aici și să te vezi cu mine, iar lui să-i spui că nu puteți să vă mai întâlniți în seara asta . Practic, m-ai ajutat, lucru pentru care țin să-ți mulțumesc - Stai, ce?? întrebă Alina înspăimântată - Da, exact. Și stai că asta nu e tot. La cum îl știu eu pe Andrei și la cât de paranoic este, probabil că acum te caută prin hoteluri ca să vadă unde și cu cine ești. Și mi-ar plăcea la nebunie să îi văd fața când o să se ducă la hotelul ăla de peste drum de Eurostela (un magazin) și o să afle că există o rezervare de o noapte, făcută pe numele tău, cu cererea unei sticle de șampanie la 12 noaptea și micul dejun la pat a doua zi, pentru două persoane, desigur. Și recepționera o să-l întrebe dacă el e domnul care trebuie să vină, pentru că ei i s-a spus că atunci când o să întrebe cineva de rezervarea pe numele Alinei să-i dea cheia de la cameră. Știi că recepționera de acolo e prietenă cu soră-mea, nu? - Tu ești nebună? întrebă Alina nervoasă. De ce ai face așa ceva, ești proastă la cap? A fost mort după tine atâta timp și tu nu te-ai uitat niciodată la el. Acum că e fericit cu mine tu te apuci să distrugi chestia asta doar pentru că așa vrei tu? - Eh, cât i-a plăcut lui de mine, eu nu l-am băgat în seamă, dar lucrurile se mai schimbă. Acum îl vreau și mă voi juca cu el o lună sau două și apoi o să mă despart de el. Că merită o lecție. - Doamne, fată, cum poți să vorbești așa? încercă Alina să o îmbuneze. - Vorbesc cum vreau eu și fac ce vreau eu. Și tu la fel. Fii atentă cum facem: ca să nu rămână cu o părere proastă despre tine după toate fazele astea, îți dau totuși o șansă. Asta așa, ca să vezi că sunt o dulceață de fată. Poți să-i scrii acum un mesaj și să-i spui că nu mai vrei să fiți împreună și că îți pare rău, dar tu nu ai timp de o relație în clipa asta și alte clișee de genul ăsta. Și după ce faci tu lucrul ăsta și se termină totul între voi, ia ghici cine îl va consola? - Tu ești de-a dreptul nebună, îți jur! Muisto! - Nebună sau bună, oricum, mai deșteaptă decât tine. Și cu siguranță și mai bună muistă, o iau ca pe un compliment, stai liniștită. Trebuie să fii o femeie adevărată ca să știi să-ți satisfaci bărbatul și să-l ții lângă tine. Nu orice mucoasă ca tine știe să facă asta, dar mă rog. Deci? Spune-mi, cum va fi? Îi dai mesaj sau îl lași pe el să ajungă la hotel? E doar alegerea ta. Eu ajunsesem la următorul hotel și aveam o stare foarte ciudată. Pe de-o parte eram nervos că exista șansa ca relația mea să se termine în acea seară, iar pe de altă parte, eram bucuros că la primele două hoteluri pe care le-am verificat, nu era nicio rezervare pe numele Alinei, iar cu cât ajungeam la mai multe, cu atât șansele ca rezervarea să existe, scădeau. Oricum, dacă nu era adevărată faza asta, clar o ucideam pe Ramona. Dar probabil o torturam înainte și încă două ore după, deoarece vie, s-ar putea să-i fi plăcut. Am intrat până în magazinul Eurostela ca să-mi iau un pachet de țigări. Am stat pe scările din fața hotelului 5 minute să mă calmez, am fumat și m-am decis să intru înăuntru. Când am deschis ușa, îmi sună telefonul. Îl scot din buzunar și văd că e un mesaj. ”Dă, Doamne să fie de la Alina și să nu fie adevărat tot căcatul ăsta”, mă gândeam eu. Deblochez telefonul, deschid mesajul și încep să citesc: ---VA URMA--- P.S.- SUGE-O, RAMONA! Ești antichristul pe pământ, răutatea în sine, sper să iei o boală teribilă și să mori (ar fi spus Alina că eu încă nu știam adevărul) P.P.S.- Suge-o, primăria din Suceava, că ați dat autorizații pentru a se face mai mult de 2-3 hoteluri în oraș ca să am eu ce căuta o noapte întreagă. Și da, există în Suceava un magazin care se cheamă Eurostela, și ce-i cu asta?