SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 10 )

Partea a II-a:


Nu îmi venea să cred că se întâmplă asta. Nu mai făcusem niciodată așa ceva. Cel mai interesant loc unde făcusem eu sex până atunci era pe balcon. Și asta fiindcă era prea cald în casă, nu pentru că eram eu cine știe ce exibiționist. Anemona m-a luat de mână și mi-a făcut din ochi. Se vedea o poftă nestăpânită în privirea ei. Până la urmă și ea era neatinsă de mult timp, la fel ca și mine. Am ajuns la toalete și singura dilemă era dacă să intrăm la femei sau la bărbați. Ne-am gândit că la bărbați sigur e mai murdar și oricum sunt șanse mici să găsim o cabină liberă. Că bărbații când merg la baie, de cele mai multe ori merg să se pișe, femeile merg să-și pudreze nasul și să bârfească. Așa că am decis să mergem în toaleta doamnelor și domnișoarelor. Noi, două animale bete și excitate, am decis că aceea va fi baia pe care o să o pângărim.
Norocul nostru era că toaletele aveau ușile până în pământ și nu puteai să vezi pe dedesubt ce se întâmplă înăuntru. A intrat Anemona și a așteptat momentul prielnic, când era mai puțină lume în preajmă, ca să pot să intru și eu. M-au văzut câteva persoane, dar le-am zis că ”o ajut să facă pipi că femeile nu pot să meargă la baie singure, așa că am decis să o ajut”. Unele s-au amuzat, altele s-au contrariat, oricum nu ne interesa.
Am intrat în cabină, muzica încă se auzea din club, era nesimțit de plăcut. Plus că mai era și faptul că era periculos tot ce se întâmpla și puteam fi prinși oricând. Era exact ca situația aia când faci sex cu cineva la tine în cameră cu părinții acasă și nu știi sigur dacă ei știu ce faci tu acolo, dacă aud gemetele sau dacă te vor dezmoșteni în dimineața următoare. 
Am început să ne sărutăm frenetic, așa cum s-ar săruta membrii galeriei dinamoviste dacă echipa lor s-ar califica în Champions League. Trăgeam unul de hainele celuilalt de parcă le primisem de la ajutoare, nu am fi dat pe ele. Nu ne mai interesa nimic. 
- Te vreau în mine, mi-a zis ea.
- Și eu, îi zic. 
Abia după aia am conștientizat că practic i-am zis că și eu o vreau în mine, dar nu mai conta. Nu stătea nimeni să analizeze gramatica sau etimologia cuvintelor în momentele alea. 
Și-a descheiat cămașa și eu am sărit către sânii ei ca un tigru flămând pe mama lui Bambi. Eram atât de fericit că nici nu știam ce să fac. Cu gura o sărutam pe piept, cu o mână îi strângeam sânii, iar cu cealaltă mână... ei bine, te prinzi tu ce făceam cu cealaltă mână. Tot ce îți spun este că m-am excitat și mai tare în clipa în care am observat că nu purta lenjerie intima. SHAVED is the new BLACK. Diamantul din dintele ei strălucea mai tare ca niciodată. Nu aveam timp de preludiu lung sau de alte chestii siropoase. Oricum niciunul dintre noi nu își dorea asta. Era strict dorință, doar pasiune, sex în adevăratul sens al cuvântului. 
- Nu mai pot, hai odată! îmi zice Anemona
Atât am vrut să aud. Am pus-o în genunchi pe WC, i-am tras fusta mai în sus, mi-am sprijinit mâinile pe șoldurile ei și am intrat în ea ca Napoleon în Siberia, adică fără să mă gândesc la ce fac. Ea nu a început să geamă, practic a început să țipe isteric. Cred că cine auzea zgomotele din cabina aia cu siguranță s-ar fi gândit că înăuntru e o femeie extraordinar de constipată. Nu era timp să ne gândim la cine și ce aude. Anemona era mai udă decât sabia lui Ștefan cel Mare dacă acesta ar fi scăpată-o într-o fântână. Eu i-am luat părul și l-am înfășurat în jurul pumnului mei și am tras-o puternic. 
- Mai tare! striga ea
La un moment dat îți jur că o trăgeam atât de tare încât efectiv mi-am făcut griji că aș putea să-i rup scalpul. 
- Mai repede! Mai repede! mă îndemna ea respectuos.
Mă mișcam cât de repede puteam eu, nu îmi mai simțeam coapsele, îmi înroșisem genunchii de câte ori îi izbisem de WC, cred că îi învinețisem și ei șoldurile de cât am strâns-o. Și într-o clipă, Anemona a început să se contracte, a devenit din ce în ce mai cald și mai strâmt și respira din ce în ce mai sacadat. Am văzut cum a început să tremure și să se zvârcolească și eu mă chinuiam să rămân în interiorul ei. La suflet mă refer, bineînțeles.
A avut orgasm. A fost sublim, a fost pe cât de rapid pe atât de intens. S-a întors repede, s-a așezat în genunchi în fața mea și cu o voce obosită și satisfăcută, mi-a zis:
-Ești pregătit?
Oare eram? Eram pregătit de când m-am urcat în autocarul spre Constanța. Și-a lins palma și a început , exact ca în cele mai frumoase filme erotice. Eu încă o țineam de păr și ea urma basul muzicii din club. Nici nu voiam să mă gândesc ce jenat o să fiu când vom ieși din toaletă. Știa exact ce să facă și cum să facă, se vedea că îi place să facă sex și era bună la asta. Și eu puteam să mă bucur de chestia asta, ceea ce era minunat. Ea nu o sugea, o savura. Îi plăcea și nu o făcea din obligație, ci din plăcere. Nici nu am realizat când am terminat. Eu am căzut pe WC, ea a scos un șervețel din poșetă, s-a șters pe piept, s-a uitat la mine și mi-a zis:
- Hai să bem un shot!
Devenise clar femeia perfectă în clipa aia. Nu putea și ea să se nască în Suceava? Intrasem acolo amândoi neatinși de mult timp și urma să ieșim mai atinși ca niște moaște după un raid de babe. Când să ieșim din baie, auzim niște bătăi puternice în ușă.
- Deschideți ușa! Sunt bodyguard-ul clubului, deschideți acum sau o sparg!
Ne-am căcat pe noi de frică, nu știam ce să facem. 
- Ieșiți toate afară din baie, urla el la celelalte femei din toaletă. Am să sparg ușa!
În momentul ăla ne-am speriat și Anemona a deschis ușa. Era un tip mare, chel cu barbă și cu pumnii mai mari decât orgasmul meu de mai devreme. S-a uitat la Anemona și i-a zis:
- Tu ieși afară! Am ceva de vorbit cu bulangiul ăsta.
Ea a vrut să protesteze, însă omul ăla nu era genul de persoană în fața căreia comentezi și rămâi în viață după aia. Eu i-am zis să iasă că o să fie bine. Futut eram deja, acum voi fi și bătut, dar asta e situația. Nu pot să-ți meargă toate bine în viață.
Am rămas doar eu cu body-guard-ul. El s-a uitat la mine și mi-a zis:
- Am să-ți pun o singură întrebare și ai grijă cum răspunzi. În ultimile 20 de minute, tu și cu fata aia, v-ați futut în baia asta?
Nu cred că avea rost să-l mint sau să încerc să îl iau cu vrăjeală. Așa că i-am zis:
- Cu tot regretul, da. Am făcut sex în această toaletă.
El s-a uitat la mine, i s-au umflat venele pe tâmplă și pătrățelele pe abdomen, s-a apropiat și mi-a zis:
- Bravo, frate! Trebuie să te dau afară din club însă, dar o să mă fac că nu v-am găsit. Să vă iubiți mult!
Nu-mi venea să cred. Îmi venea să-l fut și pe el de fericire. Am ieșit din baie, am căutat-o pe Anemona și am plecat. Nu înainte de a mai bea un shot de tequila, bineînțeles. Noaptea era încă tânără, am scăpat nevătămați după un futai într-o baie, trebuia să se mai întâmple lucruri în seara aia. Am urcat într-un taxi.
- Unde mergem? întrebă șoferul.

P.S.- Mi-am amintit și de #Ramona când eram în baie. Mai exact, atunci când m-am uitat la WC pentru că brusc mi-a venit să mă piș pe el.
P.P.S.- Anemona a savurat-o, tu SUGE-O, RAMONA!