SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 10 )

Ăsta este episodul 10 din al doilea sezon și vor fi, ca și in primul sezon, 12 de toate. Însă, pentru că e destul de mult de povestit aici, o să-l împart în două părți.
Partea 1:
Prolog: Am mers cu autocarul de m-au luat toți dracii. De la 9 dimineața până la 9 seara. 12 ore am făcut din Suceava până în Constanța. În autogară în Brăila m-am dat jos să fumez o țigară și acolo a venit o țigancă la mine și m-a întrebat dacă vreau să-mi ghicească în cărți. Dar eu i-am zis că nu am bani. La care ea mi-a spus:
- Nu ai bani acum că ești tânăr, dar ai să ai o grămadă de bani când vei mai crește. Și nu te mai gândi la fata aia după care plângi. Pentru că așa cum plângi tu acum, așa va plânge ea cu lacrimi de sânge mai târziu. Și ești un om foarte norocos. Și o să fii fericit. Și Steaua n-o să ia campionatul.
M-am uitat la ea, un pic speriat, dar oarecum fericit că mi-a zis de bine și am aruncat țigara. M-am urcat înapoi în autocar și mi-am continuat drumul, plin de dorință. Când am intrat în Constanța, i-am dat mesaj Anemonei să vină la autogară.
Autocarul întra în autogară și încetinea. La fel ca și bătăile inimii mele.
”Gata, moldovenilor, am ajuns pe litoral. Drum bun până-n Grecia la cules măsline”, ne-a anunțat șoferul plin de umor debordant de Trăzniți în Nato. Mi-am luat rucsacul și am coborât. Îmi și imaginam cum mă așteaptă Anemona acolo, privirea mea o va întâlni pe a ei și timpul va îngheța, vom alerga unul spre celălalt în slow-motion ca într-un romance prost și în clipa aia, de pe două microbuze cu număr de Constanța, apăreau instant Nelly și Kelly Rowland cântând pentru noi Dilemma. În schimb, peisajul pe care-l vedeam era cam așa: autocare, microbuze, țigani care spărgeau semințe, valutiști, câțiva câini și multe mucuri de țigară.
Când, la un moment dat, cineva îmi pune mâinile la ochi , din spatele meu și îmi spune:
- Ghici cine e?
În clipa aia mă rugam să nu fie vreun aurolac cu voce de înger. Dar atunci i-am simțit mirosu-i divin. Era EA. M-am întors, am văzut-o și inima mea a ejaculat emoție.
- Mi-a fost atât de dor de tine. îmi spune e în timp ce mă ia în brațe.
Cred că am stat vreo cinci minute îmbrățișați în autogară. Era un moment atât de frumos încât până și țiganilor de acolo le era milă să ne jefuiască sau să ne violeze, nu neapărat în ordinea asta.
Eram din nou doi copii îndrăgostiți. M-a luat de mână și am alergat spre un taxi.
- Hai să-ți lași bagajele, să mănânci ceva și să ieșim să ne distrăm. Avem totuși de recuperat câteva luni.
Zis și făcut. Am mers la ea acasă, am făcut un duș, m-am schimbat, am mâncat un sandwich pe care mi l-a gătit cu multă grijă maică-mea, înainte să-mi spună că sunt nebun că fac asta și până mă întorc eu, o să-mi facă o programare la un psihiatru.
- Hai în club! zice Anemona entuziasmată. Vreau să ne distrăm.
Așa că asta am făcut. Ceea ce urmat însă, vreau să știi de pe acum că nu îmi face cinste, dar asta e. Băutura îți poate schimba principiile în numai patru shot-uri.
Eram noi doi și orașul era al nostru. Dansam, ne sărutam, beam shoturi, îți jur că dacă ar fi existat în anul ăla, cea mai bună melodie care putea să se audă în boxe în clipa aia era Jay Sean & Lil Wayne- Even if the sky is falling down.
Era ca o desfătare pentru amândoi. Nici acum nu-i pot uita zâmbetul nemaipomenit de sincer când dansa cu mâinile ridicate, cu câteva șuvițe din păru-i blond care se izbeau de obrajii ei de fiecare dată când își își mișca gâtul pe ritmul basului. Felul în care era îmbrăcată o făcea să fie de-a dreptul adorabilă: era într-o fustiță largă de școlăriță, o cămașă albă suflecată la mâneci și legată deasupra buricului, o cravată neagră care atârna lălâu între sâni și avea multe brățări din alea împletite pe mână. Practic Y SOY REBELDE!! Ceea ce o făcea să pară perversă (așa cum eu știam că era), să aibă o atitudine de franțuzoaică nemernică, era faptul că avea jartiere.
What the fuck are you doing to me? Vreau să te fut acum. Aici. Pe bar. Știu că sună porcos, dar ăsta era efectul pee care-l avea Anemona asupra mea. Și faptul că nu mai simțisem un gram de atingere feminină de câteva luni a contribuit la starea asta. Noi beam shot după shot, iar mai târziu am ieșit până afară și am mâncat o banană (asta e pentru cititorii fideli :D) și totul devenise și mai frumos.
La un moment dat dansam cu ea, stăteam în spatele ei și ea se unduia cu fesele alea perfecte periculos de aproape de o parte a corpului meu care mă ura în momentul ăla. Știi tu, acolo deasupra coapselor, sub buric, în partea total opusă a curului, gen. Sigur ai înțeles.
În boxe se auzea melodia ”Jos, jos, jos” de la Grasu X și Anemona se unduia și se freca de mine. Mie îmi transpira inima, mai ales că eram atent și la versuri. S-a întors cu fața la mine, a început să mă sărute pe gât și să-și încolăcească limba în jurul lobului urechii mele, respira greu și și-a băgat unghiile în spatele meu (dar nu era prima oară, cred că o excita chestia asta), pe sub tricou. S-a depărat un pic de mine, se uita fix în ochii mei și continua să-și unduiască minunatul corp. Eu mă uitam la ea și fredonam melodia. Gata, nu mai puteam. Am tras-o înspre mine, i-am luat fața între palmele mele, i-am condus capul fix în fața mea și i-am pus degetul pe buze. În clipa aia ea a început să-l lingă ca și cum nu ar mai fi existat ziua de mâine. Asta de parcă nu era suficientă încărcătura sexuală dintre noi de până atunci. Eu fredonam melodia, mă uitam direct în ochii ei și practic, urlam versurile. Și la un moment dat, a venit partea asta a melodiei:
”Atunci când seara se lasă pentru tine, eu stau la bar și beau Cuba Libre, prietena ta îmi dă motive, DAR NU VREI SĂ TE FUȚI CU MINE??”
Moment în care ea s-a uitat la mine și a zis:
- Ba da! Hai cu mine în baie!

P.S.- Nu sunt mândru în mod special de ce s-a întâmplat mai departe, dar căcat, eram tânăr, eram beat, eram sub influența bananelor, asta e. De fapt, sincer vorbind, sunt un pic mândru, totuși
P.P.S.- SUUUUGE-OOOOOOO, RAAAAAAMOOOOOOONAAAAAAAAA!!! Simți lacrimile de sânge? Nu? O să-ți trimit o vedere de la mare. Sau din baie