SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 5 )

Nu înțelegeam la ce mesaj se referă. - Pentru a suta oară, nu am primit niciun mesaj, ce nu înțelegi? Spune-mi despre ce e vorba? Alina nu putea să creadă. Ea știa că îmi trimisese mesajul prin care se despărțise de mine și acum îi părea rău că s-a frământat toată ziua fiindcă nu îi răspunsesem. Ea nu știa că eu nu îl primisem, iar eu nu știam că ea l-a trimis. Ea era genul de persoană care credea în zodii, în coincidențe și în destin. A pus pe seama sorții acest eveniment și devenise totul clar în mintea ei. Era bine ce se întâmpla între mine și ea și era ceea ce trebuie. - Părinții mei sunt la o nuntă, vrei să vii să fumăm ceva? mi-a zis din senin. Deși nu înțelegeam ce se întâmplase, mi-ar fi prins bine o seară relaxantă cu iubita mea care, în mod șocant pentru mine, încă era iubita mea. Așa că am acceptat. Am intrat în casă și m-a servit cu un pahar din whiskey-ul tatălui ei. Sticla aia cred că era mai scumpă decât toată mobila din camera mea. Eu stăteam pe pat și, deși nu îmi plăcea, sorbeam ca snobul din paharul de alcool fin și scump. Ea rula U.N.C.U.I. A terminat și mi-a spus că merge să se schimbe. Și-a luat pe ea o rochiță de noapte roșie, dintr-un material care schimba instant expresia ”fin ca fundul unui bebeluș”. Dacă bebelușii ar fi avut fundurile la fel de fine ca materialul ăla, cred că îi pupam pe toți în cur, cu fiecare ocazie. Aș fi devenit dependent de fundurile bebelușilor și nu știu cum ar fi privit poliția noua mea pasiune. Rochița îi împreuna sânii și îi făcea să se întâlnească, ținându-i unul în celălalt ca pe un cuplu care tocmai a terminat de făcut dragoste și se țin strâns în brațe, la insistențele ei. Ori de la băutură, ori de la Alina, obrajii îmi ardeau și sângele îmi pompa în vene. Și știi ce se întâmplă cu un bărbat când sângele începe să pompeze, nu? Exact, nu mai gândește cu creierul. - Vrei să îți fac un masaj? mă întreabă ea. Eu îi fac semn că da, îmi dau tricoul jos și mă întorc cu spatele. Ea începe să râdă și îmi zice: - Dezbracă-te cu totul, nu fi pudic. Oricum te-am mai văzut. Eu mereu am avut problema asta și nu mi-a plăcut niciodată să mă dezbrac și să mă simt expus. Dar era ceva în legătură cu Alina care mă făcea să mă simt în siguranță și creierul oricum nu-mi mai funcționa, așa că, m-am dezbrăcat. Stângaci și nătâng, dar am făcut-o până la urmă. Acum clar nu mai eram roșu în obraji de la whiskey. Eu m-am așezat cu fața în jos pe pat și ea s-a pus peste mine, m-a uns cu ulei și a început să-mi maseze spatele. Mâinile ei, degetele și unghiile false cu care mă mai zgâria din când în când, se plimbau ușor de sus în jos pe pielea mea. Se apleca să mă sărute pe gât și pe fiecare vertebră în parte și, când simțeam părul ei lung cum mă atinge, mă excitam instant. Era exact ca și cum își dorea să mă domine, dar tot ce putea să-mi facă era să mă biciuiască cu părul ei roșcat. Materialul rochiței se simțea la fel de minunat pe pielea mea când își freca sânii de corpul meu. La un moment dat însă, s-a oprit pentru câteva secunde. Eu oricum nu mai eram capabil să mai gândesc, așa că nu am băgat de seama. Asta până când a început să alunece pe mine un alt material, mult mai fin decât cel de dinainte. Își dăduse rochița jos, și-a umplut pielea de ulei și se freca ușor de mine. M-a întors cu fața în sus, și-a desfăcut picioarele și s-a așezat pe abdomenul meu. Se unduia în sus și în jos, mă săruta pe gât, pe urechi, pe gură, apoi iarăși îmi mușca lobul urechii și o lua de la capăt. Îmi masa corpul cu corpul ei și pe bune că era incredibil. Dintr-o dată s-a ridicat, goală, în toată splendoarea ei și m-a lăsat s-o privesc. S-a dus către masă, a aprins jointul, s-a pus pe fotoliu și a început să tragă. După primul fum, s-a relaxat. Și-a desfăcut picioarele, dar eu îi urmăream mâinile: una ținea cuiul între două degete perfecte, iar cealaltă cobora spre sâni, învârtindu-se în jurul sfârcului, apoi pe abdomenul ei perfect tonifiat, iar apoi jos de tot, începând să se atingă. Ce putea fi mai frumos decât o femeie care cu o mână fuma iarbă, iar cu cealaltă se cunoștea mai bine pe ea însăși? Auzindu-i gemetele de plăcere, parcă-i simțeam și eu fiorii, parcă-i vedeam trăirile și îi împărtășeam simțirile. După vreo câteva minute, s-a ridicat de acolo, a venit spre mine, m-a întins pe pat și a început să mă sărute pe piept. Ea era deja praf de la iarbă, eu eram deja praf de la ea. Cobora mai jos cu limba până când am simțit o căldură care mi-a inundat corpul, mi-a întunecat vederea și mi-a șoptit secretul vieții veșnice. Ea avea gura și o mână pe mine, iar în cealaltă mână jointul. Cred că eu, lăsându-mă pe mâna ei (la propriu), ardeam mai tare decât țigara dintre degetele sale. Singurele momente în care se oprea, erau alea în care mai trăgea câte un fum. Nu știu cum făcea , nu știu ce făcea, dar cert este că o făcea al dracului de bine. Știa exact ce aș dori să-mi facă, cu ce intensitate și cu ce putere, fără să-i spun eu nimic. Parcă avea instalat un cip în creierul meu și își lua de acolo tot ce avea nevoie să știe. Eu am dat să o trag peste mine, dar ea m-a oprit, și-a ridicat privirea în sus și mi-a spus: - Nu. În seara asta e vorba doar despre tine. Aș putea să-ți spun că am protestat foarte mult și că am încercat să o conving să își schimbe decizia, dar asta ar fi o minciună. Până la urmă, toți trebuie să fim egoiști când facem sex. În definitiv, sexul e un act egoist prin care fiecare dintre noi ajunge la un sentiment de plăcere maximă folosindu-l pe celălalt. Atâta tot. Nimeni nu o face pentru partener, o face pentru el însuși, dar se folosește într-un mod egoist și normal, de altfel, de persoana cu care e în pat. Nici nu mi-am dat seama când s-a terminat (de data asta numai eu), dar probabil nu a durat mult pentru că după ce s-a ridicat, Alina mi-a spus: - Mai sunt aici două fumuri, vrei să tragi și tu cât mă duc eu să mă spăl? După ce s-a întors, stăteam amândoi în pat și butonam televizorul, ne țineam strânși în brațe, la insistențele mele. Ea se juca cu părul meu de pe piept, iar eu o mângâiam pe frunte. Dar, într-o clipă, avea să se schimbe atmosfera în cameră. Alina s-a ridicat pe pat, s-a așezat în fundul ei superb și mi-a zis: - Andrei, aș vrea să te întreb ceva, dar mi-aș dori să-mi răspunzi sincer. - Sigur, am zis eu, neștiind ce vrea să mă întrebe. Te rog, ce te frământă? - Spune-mi, dar spune-mi adevărul. Tu mai simți ceva pentru #Ramona? ---VA URMA--- P.S.- episodul ăsta nu o suge Ramona că nu mai aveam vlagă și pentru ea P.P.S.- s-a dovedit a fi o decizie bună să șterg mesajul de la Alina atunci când l-am primit și să mă prefac că nu știu despre ce e vorba, până la urmă. Aparent, nu-și dorea cu adevărat să ne despărțim