SUGE-O, RAMONA - de Andrei Ciobanu (Sezonul II EPISODUL 6 )

Prolog: Noaptea a devenit parcă mai rece. Nu știu dacă din cauza faptului că eram eu dezbrăcat în patul Alinei sau din cauza gândurilor care deja îmi inundau creierii. Întrebarea pe care mi-a pus-o, o simțeam de parcă Wolverine făcea break-dance pe circumvoluțiunile mele. Cuvintele ei răsunau în capul meu mai tare decât petardele în noaptea de Revelion. Niciodată nu mi-am pus întrebarea asta. Nu am stat să mă gândesc la asta. Dar probabil că faptul că am ezitat să răspund, spunea ceva. (acum ar fi un moment minunat să îți dau și un setup audio pentru scena asta, așa că, înainte de a citi mai departe, te rog să dai play la melodia asta: Rihanna - Love The Way you lie) Într-o clipă, fata care îmi oferise cel mai mișto sex oral din viața mea de până atunci, brusc s-a transformat într-un diavol isteric care urla la mine: - Ieși în pizda mă-tii afară din casa mea! Să te ia dracu' și pe tine și pe Ramona ta și lăsați-mă amândoi să trăiesc. - Alina, stai.. încercam eu să o calmez - Nu vreau să aud nimic! IEȘI !!! - Baby, dar nici nu am apucat să răspund - Lasă-mă-n pace am zis! Și crede-mă, mi-ai răspuns mai bine decât ai crede. Ieși afară! Acum! Eu încercam să o iau în brațe, ea mă împingea și țipa isteric la mine. M-a zgâriat pe gât, mi-a dat palme peste față, pur și simplu își pierduse mințile. A izbucnit în lacrimi, eu nu știam ce să fac. Țipa la mine să plec acasă, să o las în pace și cred că m-a înjurat timp de zece minute fără să se repete și în trei limbi diferite. Eu mi-am luat hainele și am început să mă îmbrac că nu știu dacă realizezi, dar eu eram în curu' gol în tot timpul ăsta. - Nu vreau să te mai văd niciodată! Pleacă! era tot ce auzeam printre spasme și lacrimi. Ziceai că era o psihopată, nu am mai văzut niciodată așa o privire de la o persoană care cu 15 minute mai devreme mă săruta și mă mângâia. - Nu vreau să fiu cu Ramona! Ce nu-nțelegi? încercam eu cu disperare să îi explic. Dar oare era adevărat? Oare chiar nu voiam să fiu cu ea sau o foloseam pe Alina doar pentru a o uita pe fata pe care o iubeam de fapt? Nici eu nu eram convins sută la sută că e adevărat ce zic, dar știam că asta își dorește ea să audă. - Chem poliția, îți jur. Dacă nu pleci acum, sun, mă amenința cu telefonul în mână. Moment în care am luat-o de încheietură, i-am luat telefonul și am împins-o pe pat. A rămas șocată că am făcut asta. Nu mă văzuse niciodată nervos. M-am așezat peste ea și îi țineam mâinile lipite de pat cu mâinile mele. Ea se zbătea, dădea din picioare și mă lovea cu genunchii în spate. Zici că încercam să o exorcizez pe Emily Rose, nu să-mi calmez iubita. A reușit să mă împingă de pe ea, s-a așezat ea peste mine și pur și simplu mă lovea cu pumnii. La un moment dat și-a pus mâinile pe gâtul meu și a început să mă strângă. Cred că dacă ar fi avut mai multă forță, nu s-ar fi oprit până când nu încetam eu să respir. - Te urăsc!! striga Eu i-am făcut o priză ca Steven Seagal și i-am dat mâinile la o parte și a căzut pe mine. Când a ajuns acolo, a început să mă sărute printre lacrimi, nervi și zgârieturi. Era o pasiune fantastică, o eliberare. Mi-a întins mâinile, am lăsat-o să mă imobilizeze și ne sărutam ca și cum nu ne-am mai văzut de 10 ani. Nici nu mi-am dat seama când mi-a dat pantalonii jos și ea și-a dat un pic la o pare bikinii. Dintr-o dată era cald. Și în cameră la fel. Un strigăt a acoperit liniștea din cameră. Stătea deasupra mea, avea unghiile băgate în pieptul meu și pur și simplu mă folosea. Nu am mai văzut-o niciodată atât de udă, atât de excitată, atât de dementă. Eu eram zgâriat pe mâini, pe gât și pe piept, iar ea era plânsă, ciufulită și neagră pe la ochi, cum i-a curs rimelul. Eu nu înțelegeam cum a putut să treacă de la o stare la alta cu așa de mar ușurință. Mă simțeam exact ca un vibrator. Dar un vibrator bătut și zgâriat înainte de folosire pentru o mai bună aderență sau ceva. Eu nu mai contam în ecuația aia, era doar ea și își elibera frustrările. - Fute-mă!!! Fute-mă! țipa la mine Nu cred că a durat mai mult de zece minute până a avut orgasm. Am simțit-o cum se contractă cu atâta putere că parcă m-a durut un pic. Eu nu m-am terminat, dar nu avea nicio importanță. S-a ridicat de pe mine și a plecat către baie, fără să-mi spună nimic. Eu între timp m-am îmbrăcat. A ieșit, avea pe ea un halat de baie alb și fața proaspăt spălată și s-a uitat la mine și mi-a zis: - Te rog să pleci acum și de mâine să nu mă mai cauți. Între noi s-a terminat. Nu am protestat, nu mai avea sens. Ăsta a fost un sex de despărțire, se terminase relația noastră. Încă nu știam dacă eram trist sau nu, dar știam că am nevoie să vorbesc cu cineva. Am ieșit din casă de la a, mi-am aprins o țigară și am scos telefonul din buzunar. Am început să scriu un mesaj: - Ce faci? Dormi? 0722, deja îmi sună cunoscut. Am dat SEND. Your message was sent to RAMONA SV. ---VA URMA--- P.S.- Ok, am înțeles. Alina avea mare nevoie de un psihiatru. Dar îți jur că a fost una dintre cele mai bune partide de sex din viața mea. Ar trebui să încerci să te combini măcar o dată cu o dementă, doar așa, să vezi cum e P.P.S.- SUGE-O, RAMONA, că mi-ai distrus relația cu fata asta minunată și nebună P.P.P.S.- abia așteptam să ajung acasă și să mă duc direct în baie. Pentru că până la urmă, eu nu mă terminasem și deja începea să mă doară.